  • Data: 2012-07-06 14:34:12
    Temat: Re: Klimatyzator przenośny
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Albercik" <n...@g...pl> wrote in message
    news:jt626a$cbd$1@node2.news.atman.pl...

    > te co ja widziałem tylko wywalają ciepłe powietrze na zewnątrz, robi się
    > podciśnienie i wszelakimi otworami ssane jest ciepłe powietrze do środka.
    > Ale... to działa. sprawność mizerna, ale daje chłodek. Lepiej mieć coś
    > takiego niż nie mieć nic. Oczywiście jak masz wybór to split byłby lepszy.
    >
    > Z innej strony.. nie przyglądałem się aż tak bardzo tym klimom czy by się
    > czasem nie dało zamontować dodatkowego dopływu powietrza z zewnątrz.. jak
    > kto ma jakiś zmysł majsterkowicza to może by to jakoś podtiuningował..

    Ja mam ten plus, że szukam rozwiązania dla starego domu rodziców,
    gdzie mają jeszcze piece kaflowe - więc tą rurę można wpuścić jakoś
    w piec kaflowy i niech sobie gorące powietrze ucieka w komin...

    Jak czytam w instrukcji że tą rurę wkłada się w szparę otwartego okna
    to trochę mnie to śmieszy, bo jaki to sens aby trzymać okno uchylone
    i wpuszczać gorące i wilgotne powietrze z zewnątrz? Syzyfowa praca.

    Tak czy inaczej, nawet zaizolowana rura będzie ssać powietrze przez
    okna i szpary w dzwiach - ale jak mówisz, lepsze to niż nic.