  • Data: 2012-07-08 14:19:11
    Temat: Re: Klimatyzator przenośny
    Od: "zapinio" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Twoje "refleksje" na mój temat zupełnie mnie nie interesują.Jak zresztą
    niczyje.
    Natomiast zawsze tępię niedouków i technicznych analfabetów ,bo to jest
    lista techniczna jakbyś nie zauważył.
    Promowanie debilizmu technicznego jako antidotum na wszelkie problemy i
    pomysły małego Kazia są tylko tego godne.
    Niestety.Wiedza techniczna nie jest powszechna,bo znacznie łatwiej zostać
    specem od marketingu i zarządzania.
    Takie są zresztą zdolności umysłowe większości populacji co nie jest
    stwierdzeniem pejoratywnym, a pewnikiem socjologicznym.
    Oczywiście możesz snuć swoje wywody ,ale zawsze trafisz na kogoś kto wykaże
    ich techniczny debilizm.
    Owszem stać mnie na to aby raz na trzy lata, przez tydzień lub dwa, wydać
    nawet 10 złotych dziennie na działanie klimatyzacji.
    Normalnej klimatyzacji. Nie tej za 15 czy 20 tys. (złodziejstwo) i też nie
    takiej za 500 złotych (dla debili).
    KAŻDE rozwiązanie techniczne ma swoje niezbędne uzasadnione minimum kosztów,
    które trzeba ponieść aby w należyty sposób spełniało swoje zadanie.
    Bez wodotrysków, ale i bez przekonania, że oto jest się niezwykle zdolnym
    wynalazcą , który jest mądrzejszy niż przewiduje ustawa i z łatwością
    pokonuje prawa fizyki.
    Na tej liście jest parę osób dysponujących wiedzą, stosownym wykształceniem
    i doświadczeniem więc się ucz w pokorze, a nie usiłuj błyszczeć ,bo po
    prawdzie nie ma czym.