  • Data: 2022-12-28 18:48:56
    Temat: Re: Koszt grzania gazem/ ceny gazu
    Od: Janusz <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-12-28 o 10:12, ToMasz pisze:

    > gdzieś sie nie rozumiemy.
    No chyba nie, to nie ty pytałeś o grzanie mieszkania z bufora?

    > cytuję:
    > Na allegro są do kupienia wszystkie
    > części potrzebne do zrobienia każdej pompy
    > koniec cytatu.
    Ale wiesz że to nie ja napisałem, to raz a dwa to bzdura bo na allegro
    prawie części nie ma, można co najwyżej używki PC kupić.

    > ja nie wiem jakie są potrzebne części, zeby pompa ciepła grzała wodę w
    > bojlerze, na potrzeby co i cuw, więc sobie nie policzę, nawet mniej
    > wiecej ile to może kosztować. A najbardziej, po ilu latach mnie się to

    Części nie, ale trafiają się oprócz nowych też używki sprawne.

    > zwróci, zakładając całkowite zużycie gazu za 2022 rok na poziomie 2 tyś
    > złotych
    Kris już w innym wątku zauważył że przy tych zamrożonych cenach gazu na
    2023 rok grzanie PC się prawie nie opłaca, chyba że się ma własny prąd.
    Więc obecnie debata na PC jest bez sensu, tym bardziej że ceny nowych
    odjechały a stare wymiotło, podobnie jak z autami.

    > jeśli te części policzyłeś, to bardzo ładnie proszę dal linka, bo nie
    > potrafie znaleźć.
    Trudno policzyć coś czego nie ma, pomyliłem cię chyba z kimś innym.

    --
    Janusz