    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Koszt grzania gazem/ ceny gazu
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tprcqi$fd7$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tprgen$fd7$2$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tprkh2$fd8$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tprnsp$mo5$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <tpsbfq$73n$1$Cav@news.chmurka.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    Date: Sat, 14 Jan 2023 23:15:39 +0100

    Budzik napisał:

    > Mam mieszkanie 50 metrowe.
    > Płace około 500zł miesiecznie, w tym jest ciepła i zimna woda,
    > ogrzewanie, smieci za 1 osobe i jakies dodatkowe rzeczy do spoldzielni
    > typu odczyt podzielników ciepła, fundusz remontowy etc.
    > Ciekawe czy w tym roku ceny, zwłaszcza za ogrzewanie pojda w gore.

    Mam dom circa stumetrowy.
    Płacę około 1000zł miesięcznie, w tym jest ciepła i zimna woda,
    ogrzewanie, śmieci za dowolna liczbę osób i jakieś dodatkowe rzeczy,
    typu "fundusz remontowy" etc.
    Ciekawe, czy jeśli zamienię dom na analogiczne mieszkanie, to zostanie
    mi na "wakacje 2 x w roku". Bo taka była teza. Chyba by to musiała być
    jakaś samarytańska wspólnota, co darmo mieszkać pozwala. Albo wakacje
    "last minute", gdzie dopłacają, jeśli ktoś zdecyduje się przyjechać.

    Jarek

    --
    -- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
    ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?