    From: Jakub Rakus <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Kotwa chemiczna - jednorazowy pojemnik? Jak szybko?
    Date: Thu, 8 Oct 2020 21:00:57 +0200

    W dniu 08.10.2020 o 12:32, heby pisze:
    > Cześć.
    >
    > Nie robiłem jeszcze kotwami chemicznymi, ale jakoś czas nadszedł najwyższy.
    >
    > Pytanie: czy zwykła tuba kotwy chemicznej jest reużwalna po czyszczeniu
    > ślimaka/mieszacza czy też nalezy to wyrzucić bo ślimaka wyczyścić się
    > nie da, godząc się ze stratą jakiejś części żywicy?

    Ostatnio montowałem na taką kotwę uchwyty do rusztowania. Końcówki ze
    ślimakiem są do wyrzucenia po pół godziny. Próbowałem wyciągnąć ślimak z
    lejka po kilku godzinach, nie ma sensu walczyć, lepiej sobie kupić
    więcej takich końcówek. Jak odkręcisz ślimak i zakręcisz tubkę
    oryginalnym korkiem to spokojnie może poleżeć parę dni, stwardnieje
    tylko tam gdzie się zetkną oba składniki, ale to łatwo można usunąć i
    dalej używać.

    A i przygotuj się na mega smród, nie wiem czemu, ale mnie ten zapach
    wyjątkowo drażni.

    Jakub Rakus