    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 16 Jul 2020 22:01:37 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Liczenie powierzchni drewna
    From: s...@g...com

    W dniu czwartek, 16 lipca 2020 19:59:51 UTC-5 użytkownik Budzik napisał:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > Pisza ze wydajnosc 1,38 a jest 1,26...
    > 10% róznicy...

    Niby tak ale wiesz, drewno lekko pracuje wiec nieco moglo ubyc. Nie zebym ich bronil
    bo jak kupujesz to cie nie powinno obchodzic ze jak pakowali to bylo ok.

    Sprobuj reklamowac. Tak dla zasady, nawet jak juz polozyles to sie dowiesz czy casto
    cie potraktuje ok.

    > Mozliwe.
    > Wczesniej brałem z tartaku a teraz akurat znalazłem ta oferte i
    > wydawało się ok.
    > Twierdzisz ze z tartaku byłoby lepiej czy taniej?

    Roznie. Na pewno masz kontakt z producentem i widzisz co ma.
    Feler taki ze jak kupisz z dowozem i zdalnie to moze ci przywiezc co chce.
    Mialem na mysli to ze jedziesz sam i bierzesz to co widzisz. Najpierw bierzesz na
    probe a potem wiecej.

    Wiem, certolenie sie ale dostajesz to co widzisz.

    > Mozesz podac jakis przykład?

    Tartaku? Czy pozytku?

    Tartakow jak mrowkow. Nie wiem czy warto wozic drewno dalej niz 100km.
    Ja kupowalem na raty. Robilem jeden pokoj i patrzylem czy material dobry czy po
    czasie jest stabilny itp. A potem wracalem po wiecej.

    Nie wiem czy to optymalne rozwiazanie czy wogole oplacalne statystycznie.

    U ciebie moze nie jest tak zle? Porownaj ceny tartaczne z ta cena i zobacz czy po
    prostu nie wyszlo na to samo.