eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieLiczenie zapotrzebowania na ciepło - mieszkanie w bloku › Re: Liczenie zapotrzebowania na ciepło - mieszkanie w bloku
  • Data: 2012-10-08 13:41:44
    Temat: Re: Liczenie zapotrzebowania na ciepło - mieszkanie w bloku
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Oct 8, 1:15 pm, "quent" <x...@x...com> wrote:

    > To b. du o.
    > Moja parter wka o nieco ponad 2x wi kszej pow. ma 63 kWh/m2rok a nie mam tam
    > cud w w kwestii izolacji termicznej.

    Pewnie diabeł tkwi w wentylacji.

    Według normy:
    - kuchnia 50 m3/h
    - łazienka 50 m3/h
    - oddzielny wc 30 m3/h

    Ja policzyłem 160 m3/h czyli całą kubaturę. Zmienię na 130 i zobaczymy
    co wyjdzie.
    Ale czy to dużo? Koledze Rybie lepiej chronionemu przez sąsiadów
    wychodzi 2 tys. kWh mniej realnego zużycia.

    L.