  • Data: 2022-09-26 14:45:25
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26-09-2022 o 14:35, M M pisze:
    > Czy ktoś wie jak to będzie w taryfach dwustrefowych?
    > Druga taryfa jest tańsza by zachęcić do używania energii w godzinach kiedy jest jej
    nadmiar i magazynowania do wykorzystania na później, by zmniejszyć dobowe wahania
    obciążenia sieci.

    Obstawiam, że tego nie wiedzą nawet autorzy tego pomysłu z limitem.

    Dobre to, że już wiedzą, że cena żądana przez zakłady energetyczne jest
    przynajmniej z 5 krotnie zawyżona, w stosunku do kosztów wytworzenia prądu.

    Mam nadzieję, że po prostu regulatorzy odrzucą ich taryfy dla odbiorców
    indywidualnych, jeśli będą zawierały podwyżki większe niż kilkadziesiąt
    procent, że te kilkaset procent nie przejdzie....