  • Data: 2022-10-07 05:00:04
    Temat: Re: Limit 2000 kWh taniego prądu to wg czego.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Myjk m...@n...op.pl ...

    > Na jakim dachu (czy na gruncie?) i na jakich podzespołach?
    > Taką cenę ostatnio dałem na Jinko+SE 300km ode mnie (Ełk)
    > i to cena zaporowa, bo generalnie nie chce mi się tam
    > jechać. ;P

    Na dachu płaskim, na konstrukcji corab
    -Moduły PV Risen 400w half cut 25szt
    -Inwerter Solar Edge se 9k
    -Optymizatory S 500

    Od innych sprzedawców najlepsza oferte jaka dostałem to 40tys na
    panelach bifacjalnych ale bez optymalizatorów, na falowniku foxess albo
    na sofarze.
    Ale dostałem tez wycene od columbusa na 80tys :)))

    > Nie ma takiej opcji. Szczególnie w 2T nadal będzie tańsza energia.

    Ale przeciez tyle podrozała na giełdach...
    Pomijam to jaka bzdura to jest i z czego to wynika, bo przeciez nie z
    kosztów i rzeczywistej kalkulacji ale cena skoczyła z 200 do prawie
    2tys za MWh...
    Cene dla konsumentów masz regulowana ale zobacz ile płaci biznes...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,