  • Data: 2021-07-31 13:57:30
    Temat: Re: Lodówka się nie załącza po przerwie w zasilaniu
    Od: adam <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-30 o 16:06, Marek pisze:

    > W Samsungu po każdym powrocie zasilania jest sygnalizacja dźwiękowa. Ma
    > to zwrócić uwagę by sprawdzić jej stan (użytkownik mógł być nieobecny w
    > trakcie braku zasilania więc może nie wiedzieć jak długo była przerwa).
    > Dźwięk się kasuje wciśnięciem dowolnego przycisku.
    > Lodówka powinna się po pewnym czasie włączyć. Widocznie temperatura
    > wewnątrz  nie spadła na tyle by układ regulacji zadecydował o
    > uruchomieniu sprężarki. Jak długo czekałeś na włączenie i to nie
    > nastąpiło? Rozumiem, że przez "włączenie" rozumiesz uruchomienie sprężarki?

    Dokładnie już nie pamiętam ile czasu upłynęło, to było w nocy, spałem,
    ale tak nawalało po uszach, że musiałem coś z tym zrobić. Otworzyłem
    drzwi, światełko wewnątrz się świeciło, ale to nic nie dało, dopiero
    nacisnąłem "ustawienia" i przestało.
    Tak, "włączenie" to uruchomienie sprężarki. Temperatura wewnątrz była
    dość wysoka, to pamiętam, energii nie było kilka godzin.
    Być może sprężarka chodziła, ona cicho chodzi, a ja zaspany i wkurzony
    mogłem nie usłyszeć jej. "Zasymuluje" sobie taki brak energii i
    poobserwuje, ale to za jakiś czas, bo wyjeżdżam.
    Dzięki za konkretna odpowiedź.