  • Data: 2021-08-01 20:25:05
    Temat: Re: Lodówka się nie załącza po przerwie w zasilaniu
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-01 o 17:38, Marek pisze:

    > A po tym napisałeś, że się nie da.  ROTFL.

    Przestań zmyślać i bawić się w zenka i krisa. Wskaż palcem, gdzie coś
    takiego napisałem?

    > Na gwarancji moyze jedynie naprawić/wymienić. Kasy nie dostanie. Nie
    > baw się w zenka i krisa, a widzę, że bardzo cię ciągnie, aby dołączyć
    > do grona tych idiotów

    Nie masz racji. Jeżeli naprawy gwarancyjne są nieskuteczne, a usterka
    jest zbyt uciążliwa, zaś sprzedawca nie chce unieważnić umowy i oddać
    kasy, wtedy sprawę kieruje się do sądu, a tam jest to już tylko
    formalnością, aby taka umowa została rozwiązana.

    Można też było składać reklamacje z tytułu "niezgodności z umową" do
    upadłego i możliwe, że w którymś momencie albo sprzedawca by dla
    świętego spokoju rozwiązał tę umowę, albo nie dotrzymał terminu
    odpowiedzi, a wtedy żądanie musiałby uznać i oddać kasę.

    Tyle, że trzeba było mieć trochę czasu, aby pisać kolejne pisma i
    dostarczać za potwierdzeniem odbioru, a mnie wtedy tego czasu brakowało.