  • Data: 2021-07-26 07:10:48
    Temat: Re: Mądry Polak przed szkodą.
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-07-26 o 00:04, psi bękart Zenek Kapelinder pisze:
    > Normalny nikt nie robi. Ale są tacy co nie tylko tak robią. To schizofrenicy. Mają
    przy sobie wszystko co może im się przydać. W teczkach czy plecakach nosza śrubokręt,
    taśmę izolacyjna, scyzoryk, mały klucz francuski, łyżkę, nici i igły i jeszcze wiele
    różnych rzeczy całkowicie niezwiązanych z ich praca czy hobby. Robienie wszystkiego
    na zapas, podwójnie kto to też objaw tej choroby. Nawet sobie zalozyl dodatkowe
    konto. Kazał przetłumaczyc googlom kogutek na angielski i wyszło słowo które w wolnym
    tłumaczeniu z angielskiego na polski oznacza małego chujka.

    czyli coś takiego jak ty ;-))))

    --
    Runt