  • Data: 2021-07-26 17:32:06
    Temat: Re: Mądry Polak przed szkodą.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 26 lipca 2021 o 11:28:45 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    > rezerwie 2 rury.
    >
    > Widzisz ja teraz się śmieję i cieszę się, że nie skorzystałem z porad
    > grupowych wszechwiedzących i przemądrzałych asów, bo teraz miałbym masę
    > roboty i spory wydatek. Musiałbym zapłacić za koparkę i rozpieprzyć
    > kostkę, zagęszczać grunt, robić nowe podsypki i ponownie układać kostkę
    > brukową. Nie dość, że w ch.... roboty i musiałbym nająć do tego firmę to
    > jeszcze zapewne już by się nie udało ułożyć kostki tak, aby się nie
    > zapadała.

    Bo Ty lubisz robić bezsensowne rzeczy, albo robić długo(układanie 360m2 styro przez
    50 dniowek). Jesteś mistrzem w komplikowania rzeczy prostych
    Normalni ludzie wykopali by dół w miejscu pęknięcia, wymienili uszkodzony odcinek
    rury i zasypali wykop. Ale tak robią normalni fachowcy a nie uzyazkodnik.