  • Data: 2022-09-30 15:56:46
    Temat: Re: Magazyn energii - akumulatory GEL czy LiFePO4?
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 30 września 2022 o 14:54:44 UTC+2 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Podasz model tych 2V/200Ah po 300 zł? - trafiłem na takie ale były sporo
    > droższe.
    > Ja potrzebuję 48V - wiec minimum to 24 szt. + koszt balanserów do tego
    > (jeśli potrzeba je balansować).
    >
    > TG
    Są/były na olxie. W linku masz gotowca ale na 24V, ponad 4kWh za 4 tysiące.
    Zauważyłem że po tysiąc za kilowatogodzinę chodzą takie akumulatory. Na allegro
    sprzedawca akumulatory costam gra w chuja i się stawia. Do firm jakie wyrzuca
    googlarka na pierwszych pozycjach nie ma co pisac. Nie odpowiadają.
    https://allegro.pl/oferta/nowy-trakcyjny-akumulator-
    hawker-24v-2pzs-180-12170777128?reco_id=197fee53-40c
    6-11ed-af14-72c743673ec2&sid=1b14f67fa36602937f1572a
    57e6df4124ef63b53ab9897d3b9ab8b1bd1d899d5
    Byś się coś dowiedział to się podziel.