  • Data: 2022-10-15 20:53:32
    Temat: Re: Magazyn energii - akumulatory GEL czy LiFePO4?
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Saturday, 15 October 2022 at 19:49:06 UTC+2, heby wrote:
    > Jest "a a", ale zajety robieniem pompy ciepła na peltierach.
    Za pompy ciepla na Peltierach będzie Nobel,
    bo jest to technologia i biznes warty miliardy, przy którym Tesla produkujące
    elektryki, to maly pikuś.

    Do rozpoczęcia produkcji potrzebny jest duży wklad, czyli finansowanie prywatne.
    A takiego w Polsce, ani Europie dzisiaj nie ma.
    Jest w Azji, w Chinach.

    Można przez giełdę, wyemitowac prywatne akcje, a potem spólkę upublicznić.

    Mozna przez US DOE, ale będą chcieli wszystko przejąć tanio.

    Zatem każda nowa technologia to kasa, kasa, kasa, kasa, kasa, kasa

    Na dzisiaj nie mam drobnych w kieszeni aby to wszystko sfinansować i rozpocząć
    produkcję, bo testy przeprowadzone i wszystko pomierzone.

    Może zima będzie ciepła i nikt na szczęście nie zamarznie.