  • Data: 2022-05-21 14:06:37
    Temat: Re: Majowe prace budowlane
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    > No własne co sądzisz na temat mordowania dzików.

    To samo co w temacie mordowania świń, kur, czy chociażby karpia na
    święta. No ale jestem na szczycie drabiny pokarmowej, na dodatek jestem
    częściowym mięsożercą. Jednak podobnie jak Ty brzydzę się zabijaniem i
    dlatego zdaję się na Mateusza oraz jemu podobnych żebym mógł sobie z
    czystym sumieniem popierdolić w internetach.

    > Albo zastrzelenie zubra co poszedl do faszystów i go zastrzelili podobało ci się?

    Ooo, to mi się bardzo nie podobało, byłem nawet emocjonalnie
    roztrzęsiony i mocno związany z tą sprawą. To było jakieś 5 kilometrów
    od mojego domu, cały powiat i okolica tym żyły. Ale nie dlatego że jakiś
    faszysta zajebał NASZEGO, polskiego żubra, a dlatego że żubry są pod
    ochroną i szkody jakiejś specjalnej nie wyrządzają.
    Przyznaję, że śmierć tego żubra była bezsensowna i niepotrzebna, do
    teraz nie mogę pojąć dlaczego jeszcze nie wypowiedzieliśmy Niemcom wojny
    z tego powodu. Zadośćuczynienia czy odszkodowania też od Niemców nie
    otrzymaliśmy. To się faktycznie w pale nie mieści.

    > To takie
    > Mateuszki były. Chłop żywemu nie przepuści. Jaka się żywe napatoczy
    > nie pożyje se ajusci.

    Przerzuciłeś się na wegetarianizm czy jesteś jednym z tym mieszczuchów
    co to uważają, że mleko, jaja i mięso biorą się z lodówki w Lidlu, Żabce
    czy innej Biedronce?