  • Data: 2020-06-28 10:21:22
    Temat: Re: Mała Fotowoltaika z duzym potencjałem
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 28 czerwca 2020 09:59:46 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
    > - czym falownik o wiekszej mocy tym drozszy?

    No tak, to nawet dosyć logiczne jest ;)

    > - nie ma problemu aby w jednej instalacji dac wiecej niz jeden i
    > podzielic instalacje na kilka czesci?

    Ja mam teraz z 7 falowników czy jakoś tak. Działają :>

    > - czy, pomijajac cene, taki wiekszy falownik bez problemu radzi sobie w
    > instalacji z mała iloscia paneli?

    Tak jak pisałem. 2x większy niż zamontowana moc sobie radzi.
    Ale 5x większy nie wiem. Może sobie poradzi a może nie.

    > Sasiad oczywiście robił duzo wieksza instalacje. Chyba około 7kW

    Zależy na kogo trafił. Moim rodzicom sprzedawczyk zaproponował
    3,3 kW za chyba 24 tys. czy jakoś tak ;)

    Pzdr.
    d.