  • Data: 2020-06-28 11:59:45
    Temat: Re: Mała Fotowoltaika z duzym potencjałem
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Lisciasty l...@p...pl ...

    > No tak, to nawet dosyć logiczne jest ;)

    Niby tak ale kto pyta, nie błądzi :)

    > Ja mam teraz z 7 falowników czy jakoś tak. Działają :>

    Ok.

    > Tak jak pisałem. 2x większy niż zamontowana moc sobie radzi.
    > Ale 5x większy nie wiem. Może sobie poradzi a może nie.

    Rozumiem.
    Tak tylko głosno mysle, z czego miałoby wynikac ewentualne
    niedziałanie, skoro panele to takie specyficzne obciazenie ze mogaw
    danym momencie dac zarówno 100% mocy jak i 0,1%.
    Wiec wydawałoby sie ze jedynym granicznym punktem jest moc maksymalna.
    Ale to tak na zdrowy rozsadek tylko.

    > Zależy na kogo trafił. Moim rodzicom sprzedawczyk zaproponował
    > 3,3 kW za chyba 24 tys. czy jakoś tak ;)

    Sasiad z tych co lubi miec dobrze, wiec pewnie wział jakas renomowana
    firme.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu