  • Data: 2020-06-28 12:12:38
    Temat: Re: Mała Fotowoltaika z duzym potencjałem
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/06/2020 11:59, Budzik wrote:
    > A to ciekawostka.
    > Serio? Czyli rozumiem, ze sa juz firmy co za 100zł-200zł
    > przeprogramowuja sterownik?

    Nie, wiedza o tym jak go zamienić nie jest znana. Wie to tylko
    producent. Możliwe też ze możliwy jest tylko downgrade.

    Ponoć linia produkcyjna Huawei produkuje tylko model X i w miarę
    zapotrzebowania po produkcji jest robiony downgrade do Y i Z. Na ile w
    tym prawdy, nie wiem, ale waga wych falwoników SUN2000 jest identyczna
    bez względu na wartość mocy, a moc obcinana jest jak od żyletki co widać
    na wykresach.

    > Jakie to sa wartosci w danej instalacji?
    > Wszedłem na googla i falownik 10kW kosztuje od 2,5kpln w gore.

    Coś tanio. Podrzuć linkiem.