  • Data: 2020-06-28 15:59:02
    Temat: Re: Mała Fotowoltaika z duzym potencjałem
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/06/2020 14:55, Jarosław Sokołowski wrote:
    > Ma na przykład wiedzę o tym, jakie elementy wlutować w obwodach mocy.
    > Tranzystory z zewnątrz wyglądają tak samo, ale cenę mają różną.

    Nie, tu chdozi oto że Hauwej może Ci dostarczyć dowolną ilośc falowników
    o *niższej* mocy [1] jeśli tylko ma te wyższe. Daje to do myślenia czy
    downgrade nie odbywa się *po* ich produkcji.

    [1] Info ze spotkania z dystrybutorami. Niestety wiem to tylko od
    jednego z nich, wiec to tylko na poziomie gdybania.

    > Bo Huawei to zło wcieline. Tymi inwerterami nie tylko chcą nas oszukać,
    > ale też podsłuchać i kontrolować cały świat. Ile w tym prawdy, nie wiem.

    Całe szczęscie że to nie na temat, wiec nikogo to nie obchodzi.