  • Data: 2020-06-28 16:14:49
    Temat: Re: Mała Fotowoltaika z duzym potencjałem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    heby napisał:

    > Nie, tu chdozi oto że Hauwej może Ci dostarczyć dowolną ilośc falowników
    > o *niższej* mocy [1] jeśli tylko ma te wyższe. Daje to do myślenia czy
    > downgrade nie odbywa się *po* ich produkcji.

    W fabryce na końcu linii produkcyjnej jest specjalne stanowisko do
    robienia downgrade. Inaczej po prostu nie da się zrobić falownika
    mniejszej mocy.

    > [1] Info ze spotkania z dystrybutorami. Niestety wiem to tylko od
    > jednego z nich, wiec to tylko na poziomie gdybania.

    Ja to wiem od jednej pani, co zna takiego pana, który był w fabryce
    Huaweia i to wszystko widaiał na własne oczy. Informacja pewna.

    > Całe szczęscie że to nie na temat, wiec nikogo to nie obchodzi.

    Uff... Też mi ulżyło. Szczęście wprost nieopisane.

    --
    Jarek