  • Data: 2020-06-28 14:55:03
    Temat: Re: Mała Fotowoltaika z duzym potencjałem
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    heby napisał:

    > Nie, wiedza o tym jak go zamienić nie jest znana. Wie to tylko
    > producent. Możliwe też ze możliwy jest tylko downgrade.

    Ma na przykład wiedzę o tym, jakie elementy wlutować w obwodach mocy.
    Tranzystory z zewnątrz wyglądają tak samo, ale cenę mają różną.
    W słabszym wykonaniu inwertera połowa z nich może być w ogóle nie
    wlutowana. Suma pozycji z BOM nie musi odpowiadać różnicy cen zbytu,
    ale to już polityka finansowa producenta. Niekoniecznie jest tylko
    różnica w firmware. Przekaźniki SSR też różnie kosztują w zależności
    od parametrów, a obudowy mają te same.

    > Ponoć linia produkcyjna Huawei produkuje tylko model X i w miarę
    > zapotrzebowania po produkcji jest robiony downgrade do Y i Z.
    > Na ile w tym prawdy, nie wiem [...]

    Bo Huawei to zło wcieline. Tymi inwerterami nie tylko chcą nas oszukać,
    ale też podsłuchać i kontrolować cały świat. Ile w tym prawdy, nie wiem.

    --
    Jarek