  • Data: 2016-07-12 19:23:37
    Temat: Re: Mieć komin czy nie mieć komina oto jest pytanie?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 12 Jul 2016 10:17:28 -0700 (PDT), w...@g...com

    > Nie zrozumiałeś mnie - chodzi o to, że niech każdy czytelnik znajdzie
    > sąsiada z pompą - wypyta o szczegóły domu sąsiada i podejmie decyzję
    > odnośnie ogrzewania w swoim domu w zależności jak uzna.

    Zrozumiałem doskonale -- próbujesz źle doradzać ludziom. Właściwym
    kierunkiem jest policzenie OZC dla swojego projektu domu, weryfikacja
    obliczeń z oczekiwaniami, i dopiero dobór źródła ciepła i wybudowanie domu.
    Oglądanie się na innych jest *ZŁĄ* drogą. NAJGORSZĄ z możliwych i przestań
    te złe i szkodliwe rozwiązanie powielać.

    > Miej trochę wiary w roztropność czytelników.

    Ufam, że nie podejmą twojego błędnego toku myślenia prowadzącego
    niewątpliwie do katastrofy.

    --
    Pozdor
    Myjk