  • Data: 2023-02-04 18:32:49
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 4 lutego 2023 o 17:49:06 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    >?
    > Dlaczego ja mam myśleć a ty w tym czasie możesz być jak zwierzątko co je, robi kupę
    i chce żeby go pogłaskać. Po uruchomieniu w elektrowni będzie pracowało ok 2000
    ludzi. Dla nich powstanie miasteczko. Dwa tysiące pracowników da z rodzinami
    miasteczko 5-10 tysięcy ludzi. Dalej chcesz wiedzieć gdzie 5-10 tysięcy ludzi w nowym
    miasteczku będzie robiło co napisałeś? Czy może piwo od rybki tak ci zjebało mózg że
    tam już błoto jest a nie zwoje?

    Znaczy się dalej nie myślisz- demencja pewnie.
    Jak coś wymyślisz to daj tu znać czy to miasteczko się samo wybuduje czy Sasin będzie
    budował czy może jednak lołkalsi będą potrzebni. Czy beton, żwir i wodę z Korei będą
    sprowadzać czy jednak lokalnie kupia. Czy koparki, spawarki zagęszczarki, szpadle i
    bardziej zaawansowane sprzęt y będą obsługiwać Koreańczycy czy lokalsi.
    Potrenuj dalej myślenie i sprobuj wyciągnąć wnioski ktto temu " miasteczku" usmaży
    rybkę, poleje piwo, wymieni opony, naprawi samochód, nauczy dzieci, wstawi drzwi,
    pomaluje mieszkanie, zrobi płot, bramę, prąd doprowadzi, siłownię obsłuży, drogę
    wybuduje i po roku w tej drodze dziury zalata, garnitur sprzeda czy uszyje, grzejniki
    czy pompe ciepła sprzeda, chleb upiecze, hulajnogę naładuje itp.
    Dałeś radę?
    Ja Tobie rybki nie dam, wędkę podaje jak widzisz.
    Ps
    Jak zaczniesz mnie obrażać to znaczy że się argumenty skończyły
    A właściwie już zaczęłes obrażanie.
    Ale sam Tobie kolejna szanse