  • Data: 2023-02-04 19:25:57
    Temat: Re: Mieszkania po 1000 za metr
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    sobota, 4 lutego 2023 o 18:32:51 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    kupę i chce żeby go pogłaskać. Po uruchomieniu w elektrowni będzie pracowało ok 2000
    ludzi. Dla nich powstanie miasteczko. Dwa tysiące pracowników da z rodzinami
    miasteczko 5-10 tysięcy ludzi. Dalej chcesz wiedzieć gdzie 5-10 tysięcy ludzi w nowym
    miasteczku będzie robiło co napisałeś? Czy może piwo od rybki tak ci zjebało mózg że
    tam już błoto jest a nie zwoje?
    > Znaczy się dalej nie myślisz- demencja pewnie.
    > Jak coś wymyślisz to daj tu znać czy to miasteczko się samo wybuduje czy Sasin
    będzie budował czy może jednak lołkalsi będą potrzebni. Czy beton, żwir i wodę z
    Korei będą sprowadzać czy jednak lokalnie kupia. Czy koparki, spawarki zagęszczarki,
    szpadle i bardziej zaawansowane sprzęt y będą obsługiwać Koreańczycy czy lokalsi.
    > Potrenuj dalej myślenie i sprobuj wyciągnąć wnioski ktto temu " miasteczku" usmaży
    rybkę, poleje piwo, wymieni opony, naprawi samochód, nauczy dzieci, wstawi drzwi,
    pomaluje mieszkanie, zrobi płot, bramę, prąd doprowadzi, siłownię obsłuży, drogę
    wybuduje i po roku w tej drodze dziury zalata, garnitur sprzeda czy uszyje, grzejniki
    czy pompe ciepła sprzeda, chleb upiecze, hulajnogę naładuje itp.
    > Dałeś radę?
    > Ja Tobie rybki nie dam, wędkę podaje jak widzisz.
    > Ps
    > Jak zaczniesz mnie obrażać to znaczy że się argumenty skończyły
    > A właściwie już zaczęłes obrażanie.
    > Ale sam Tobie kolejna szanse
    Wołać na ciebie kici kici to obraza dla kotów by była. Uważasz że cement będą
    kupowali w najbliższym markecie budowlanym. Tam w okolicy nie ma tylu ludzi o
    kwalifikacjach żeby ich za bramę wpuścili. Wiejski murarz z przyuczenia może chlewik
    postawić. Tam będzie pracowało 10-15 tysięcy fachowców o bardzo wysokich
    kwalifikacjach. I będą mieli najnowocześniejszy sprzęt i narzędzia. Jak wyjadą to
    będzie skończona budowa elektrowni i miasteczka w którym zamieszka 2000 etatowych
    pracowników elektrowni z rodzinami. Będą tam ze dwa markety, siłownie, basen,
    wulkanizacja, naprawa samochodów, krawiec, kilku fryzjerów, kosmetyczki, malowanie
    paznokci, apteki itd. będzie tam wszystko co jest potrzebne w niedużym miasteczku.
    Błyskawicznie powstanie kościół. Knajpy z pizza, rybkami i piwem też będą. Monopolowe
    sklepy też będą. W przeciągu kilku lat w miasteczku podwoi się ilość mieszkańców o
    tych co obsługują elektrownie i pracowników po pracy. Szkoła też będzie bo nie będą
    wozili gimbusami dzieci pracowników do sąsiednich wiosek. Szybciej dzieci z wiosek
    będą się uczyły w nowoczesnej szkole przy elektrowni. Ośrodek zdrowia z prawdziwego
    zdarzenia też zbudują przy elektrowni. Mam w dupie czy się gniewasz czy nie.
    Przedstawiłem jedyny możliwy scenariusz. To że zdrożeją tam mieszkania czy domy nie
    wchodzi w grę bo ani nie ma tam tylu mieszkań i domów w odpowiednim standardzie ani
    nikt nie będzie chciał codziennie dojeżdżać do pracy przy budowie i potem przy
    normalnej eksploatacji elektrowni. Tam też okoliczni się przekonają że na
    nieruchomościach stracą. Każdy potencjalny klient pomimo że elektrownia i jej okolice
    będą najbezpieczniejszym miejsce w Polsce chociażby dlatego że chronionym patriotami
    przy kupnie postawi argument że może dać dużo mniej bo niedaleko jest atom i się może
    Czarnobyl zrobić.