  • Data: 2019-07-25 22:35:35
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan WS napisał:

    > Biorac pod uwage, ze elekryki maja sens glownie w miescie, gdzie jednak
    > znaczaca wiekszosc mieszka w blokach, to o panalach PV moga tylko
    > pomarzyc, nawet z ladowaniem jest problem...

    To oczywiście bardzo śmieszne z tym "większość posiada, albo będzie
    posiadać" (rzecz jasna wiem jaką rolę w rozwoju każdej nowej technologii
    mają tzw. early adopters). W mieście pewnym rozwiązaniem jest wypożyczanie.
    W takiej na przykład Warszawie bez problemu da się wypożyczyć samochód
    na minuty. W tym również elektryczny. Dla dopełnienia obrazu należy
    dodać, że wypożyczeniu podlegają także elektryczne hulajnogi. Jako
    ciekawostkę można odnotować, że stawka za minutę wypożyczenia hulajnogi
    i samochodu jest *dokładnie taka sama*. A faktem całkowicie oczywistym
    jest to, że hulajnogi mają dużo większe wzięcie.

    --
    Jarek