  • Data: 2019-07-25 22:34:24
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Za to w Lodzi jest jeszcze sporo piecow ja wegiel, zwlaszcza w srodmiesciu. A
    powietrze zima rzadko kiedy przekracza 50 jednostek. Teraz sa rejony w srodmiesciu ze
    jest gorzej niz zima. Ale to efekt remontu nie remontowanych kilkadziesiat lat
    jezdni. Sporo objazdow i duze korki. Z tym ze to przejsciowe bo jak wyremontuja to
    sie ruch uplynni i zanieczyszczenie powietrza spadnie. Za to w wioskach przylaczonych
    do Lodzi i przeksztalconych w osiedla domkow jednorodzinnych syf zima niemilosierny.
    W Lodzi w centrum snieg nie chce topniec bo jest bialy a tam natychmiast robi sie
    czarny i szybko topnieje.