  • Data: 2019-08-04 10:13:15
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-24 o 23:24, Budyń pisze:

    > a to teraz przytulił? Bo ile lis przytulał to wiadomo, aczkolwiek do miliarda
    daleko.

    > b.

    Z całym szacunkiem, ale pierdzielisz teraz jak typowy pisior. Typowy
    pisior nie dopuszcza do myśli, że jego najuczciwszy na świecie, święty
    rząd może robić go w "ch...." i jako kontrargument zawsze odpowiada "a
    PO to nie kradło",  "a za PO to ....."

    Kur... co mnie interesuje, kto co kiedyś kradł? Po to głosowałem na
    "uczciwych", żeby ukrócić to złodziejstwo, a nie po to, żeby jednych
    złodziei zastąpić jeszcze większymi złodziejami, a do tego złodziejami,
    którzy będą mnie gnębić.

    Obiecywali, że będzie lepiej i będą uczciwi. Niech się z tego wywiązują,
    a póki co okazuje się, że są lepsi, ale w szczuciu i nękaniu obywateli
    oraz ich okradaniu.

    Obecnie to nawet nabrałem obrzydzenia do zupy z ogórków, bo od razu
    nasuwają mi się skojarzenia, jak można być tak zakłamanym, a
    jednocześnie w tym zakłamaniu zajadłym i głupim, a do tego być jak
    chorągiewka raz czerwona, a raz biała.

    Co zaś się tyczy przytulania Lisa to przytulał, bo mu płacili. Czy Ty
    zrzekł byś się na jego miejscu wynagrodzenia, uważając, że jest
    niemoralnie wysokie?

    Wybacz, ale taka argumentacja i powoływanie się na zarobki Lisa świadczy
    tylko o głupocie.