  • Data: 2019-08-04 11:42:14
    Temat: Re: "Mój prąd" - nowe dofinansowanie na panele
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02.08.2019 Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> napisał/a:

    > No to poczekajmy ma rozwój wypadków. Będą szukać pieniędzy, podniosą

    No i ja też tak powiadam. A jak mawiał dobry wojak Szwejk,
    jeszcze nigdy tak nie było, żeby jakoś nie było.

    > Za śmieszną też można uznać wiarę w to, że samo ogłoszenie cen
    > spowoduje fizyczne zniszczenie urządzeń.

    Jakbyś Waść raczył dokładnie czytać, to nie samo "ogłoszenie
    cen" jest groźne dla urządzeń. Ale skoro wiesz lepiej co
    napisałem, to polemizować nie śmiem.

    Podsumowując: nie wiesz jakie koszty ma wytwórca, ale wiesz,
    że obecna druga taryfa mu się nie opłaca. Za to postulujesz
    ją zastąpić systemem, który co prawda nigdzie na świecie
    nie jest wdrożony, ale u nas na pewno się sprawdzi.
    Lekceważysz zagrożenia dla urządzeń systemu elektroenergetycznego
    spowodowane brakiem zbilansowania mocy.

    Czy zatem moja, może niezbyt uprzejma sugestia, że wypowiadasz
    się na ten temat bez stosownej wiedzy była uprawniona?
    Wnioski pozostawiam P.T. Czytelnikom.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.