  • Data: 2022-01-23 16:55:30
    Temat: Re: Można rozbierać elektrownie atomowe
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 23 stycznia 2022 o 15:44:51 UTC+1 Collie napisał(a):

    > Przyganiał kocioł garnkowi... Zaś. A poeta pamięta... Iż ten
    > kocioł nie tak dawno przecie tu przemyśliwał (niech będzie,
    > choć to śmiesznie brzmi przy kotle smolącym) o bezpłatnym
    > prądzie z rowerowego dynama ze śmigiełkiem, wstawianym do
    > zlewu w kuchni, bo wodociąg ma bezlicznikowy w pożydowskiej
    > ruderze na Bałutach i pani Zdanowska płaci.
    >

    > --
    > Bez kija i noża nie podchodź do bałuciorza
    > (przysłowie łódzkie)
    Chuj ci do tego ubecki kundlu. Umówiłem się z dostawcą że ile bym wody nie zużył to
    zapłacę zawsze tyle samo. Dzięki temu w przeciwieństwie do ciebie wodę spuszczam po
    każdym szczaniu i sraniu. I nic nikomu do tego. Lepiej swoją żonę pozdrów, tą laskę
    co cały czas jej zdjęcie dajesz. Mógłbyś się w końcu nauczyć pisać bez błędów po
    polsku.