  • Data: 2020-06-29 21:37:22
    Temat: Re: Mur stoi murem
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty sie zastanow czy kupujesz dom czy kupujesz sama dzialke.
    > Moze zmien perspektywe?
    > Jak to jest takie stare i w takim slabym stanie (brak izolacji, ocieplen, grzybek,
    wentylacja slaba) to moze po prostu kup co jest, zaloz budzet na jakies poprawki ale
    planuj wyburzenie i budowe nowego?
    > Wtedy nie na mury patrzysz a na dzialke i ewentualne usytuowanie nowego i czy
    calosc wyglada ustawnie.
    > A w tym co kupisz mieszkaj se pare lat. Na ogrzewaniu nie zbankrutujesz, grzyb cie
    nie zabije od razu szczegolnie jak zadbasz o ocieplenie.
    > A piec czy jakas fotowoltaike czy solary mozesz potem przelozyc do nowego.
    > A mur jaki jest to widac. Ujme to inaczej, dobry mur poznasz. A jak nie widac czy
    dobry bo zamalowany czy zasloniety czyms to prosciej zalozyc ze nie jest dobry.

    Koncepcja pierwotna była zupełnie inna. Miałem kupić działkę i się budować po swojemu
    (naszemu czyli polskiemu) ale się popsuło coś (nie będę o tym pisał) i nagle zmieniły
    się plany. Nie ma gdzie wrócić a tu gdzie jestem nie dam rady dłużej wynajmować -
    koszty. Muszę jak najszybciej coś (cokolwiek) kupić i przeorganizować soje plany.
    Rada jak najbardziej sensowna tylko czas mnie goni.
    D.