    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 1 Jul 2020 16:05:52 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Mur stoi murem
    From: Kadar <o...@g...com>

    > Czy tymczasowo pomysł Drzymały nie wchodzi w grę?
    > Jakaś przyczepa typu całorocznego albo nawet kamper.

    Temat do przemyślenia. Pomysł co jakiś czas powraca. Tylko taką przyczepę trzeba
    wykombinować. Nigdy caravaning mnie nie pociągał i nie wiele o tym wiem. Wiem, że są
    jak maleńkie mieszkanie niby wszystko mają ale wodę muszę podłączyć, więc musi być na
    działce a to nie takie oczywiste. To samo z prądem. Jeśli nie ma sieci to szybciej
    panele jakieś wykombinuje niż prąd załatwię. No i trzeba by trochę w tym pomieszkać.
    Trochę to pojęcie od 0 do nieskończoności. Kiedyś na wakacjach mieszkałem w takiej
    przyczepie 2 tygodnie. Nie wspominam tego miło. Poza tym, że nie było tam wody i
    prądu to było brudno i śmierdziało. No nie wiem. Nowego przecież nie kupię bo to
    będzie droższe niż niejeden tutaj dom ale jest to jakaś opcja.
    K.