  • Data: 2016-12-26 21:16:57
    Temat: Re: NTG Inkwizycja
    Od: hmk <h...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 26 grudnia 2016 19:19:23 UTC+1 użytkownik t-1 napisał:
> [...]
    mordowania to by nie bylo holokaustu ludzi zyjacych w ameryce jak hiszpanie tam
    doplyneli.

    europeiskich sprawowali czarni bo mieli wladze nad krolami. Na dodatek wladza ta byla
    sprawowana centralnie z wloch. >

    Dlaczego tego nie robili? Wiesz dlaczego sa dobrzy w ziololecznictwie.

    ich informacje. Byli jedynymi co potrafili pisac i archiwizowali zdobyte informacje
    zeby je pozniej wykorzystac.

    wszystkim tych co im mozna bylo cos zabrac.

    > Wnioskuję, że cie nic nie przekona.
    > Równie dobrze mógłbym dyskutować z moim psem, aby nie szczekał na
    > listonosza.
    > Więc EOT.

    Odkąd wprowadzono obsługę bankową mój pies nie szczeka na listonosza.
    Sprawy kościołów idą trochę na wyższym poziomie, ale "równolegle".