  • Data: 2020-04-15 12:44:30
    Temat: Re: Naczynie przeponowe 2l lub nawet mniejsze
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 15/04/2020 08:18, heby wrote:
    > Dochodzimy do pytań:

    Zadam jeszcze jedno głupie: czy naczynie przeponowe mogę zawiesić
    przeponą w dół? Wydaje mi się to jedyne logiczne rozwiązanie z powodu
    odpowietrzania układu, ale ... może przepona jest jakoś specyficznie
    montowana i to jest niewskazane? W instrukcji obsługi jednego znalazłem
    ostrzeżenie "pozycja pracy: pionowa" i troche zgłupiałem. Co mu zalezy
    jak pracuje?