eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-01-16 16:32:38
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 16 stycznia 2022 o 14:08:13 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    straty nie w Koziej Wólce a w Warszawie i Krakowie. Będzie jeszcze gorzej dla
    właścicieli co oznacza że lepiej dla tych co wynajmują.
> [...]
    >
    > W domu prywatnym można przykręcić ogrzewanie i grzać jeden czy dwa
    > pokoje, można wyłączyć oświetlenie, można ograniczyć zużycie wody.
    > Niektórzy to nawet dla oszczędności spłukują kupy wodą z rynny.
    >
    > Ale w kamienicy czy w bloku to Twój pan o wszystkim decyduje, a sąsiedzi
    > mają w dupie oszczędzanie, bo za to co każdy z nich zużyje, płaci
    > sąsiad. Stąd też każdy ma w dupie, wybite szyby na klatce schodowej, czy
    > niedomykające się lub wręcz notorycznie otwarte drzwi do budynku, lejącą
    > się cięgle w kiblu wodę, bo przecież za ogrzewanie płaci frajer - pan
    Nie wiem. Taki durny pomysł mógł sie wykluć tylko w twojej pustej głowie. Niczym go
    nie możesz umotywować z wyjątkiem swojej głupoty i złośliwości. Za chwilę właściciel
    domu będzie mi na imieniny życzenia składał i kwiatki kupował żebym się tylko nie
    wyprowadził do mieszkania tańszego i ładniejszego które ma ktoś inny.