eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-01-16 20:51:07
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 16 January 2022 at 20:41:10 UTC+1, Kris wrote:
> [...]
    sprawdziłeś to też wiesz. Masz w związku z tym jakieś swoje wnioski? Moje znasz.
    > Sprawdź jeszcze ile osób w Łodzi oczekuje na mieszkanie komunalne.
    > I jak myślisz dlaczego planują wybudować 500 nowych mieszkań komunalnych.
    > Daj znać co ustaliles
    mieszkania komunalne, czyli socjalne to stary fake w Polsce
    Jedynie w Mimcach było miliony mieszkań socjalnych i każdy biedny je dostawał

    W Polsce to socjalne mieszkania będą burzone, aby nie stanowiły konkurencji dla
    developerów.

    G,miny maja terteny i moga rocznie budowac milion mieszkań socjalnych
    ale developery tez pracuja w gminach i nie lubia konkurencji

    Gmina ma tereny za frico , uzbrojone w centrach miast
    a jak sprzedaje je developerowi, to ten zarobi 1000%

    i dlatego mieszkania socjalne będą , ale w barakach, 10 kilometrów od centrum miasta,
    aby nikt ich nie chciał nawet za frico.

    Polska może budować milion mieszkań rocznie, jako panstwo, ale Jarek nie jest
    zainteresowany, aby Zenki tanio mieszkaly z lazienkami, kiblami i bez grzyba,
    robactwa, w centrach miast

    Bidotę się wygania z centrów miast ab y wyższa kasta przejmowala centra miast i nikt
    nie musial bidoków oglądać za dnia czy nocą/.