eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-01-16 23:25:35
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    straty nie w Koziej Wólce a w Warszawie i Krakowie. Będzie jeszcze gorzej dla
    właścicieli co oznacza że lepiej dla tych co wynajmują.

    go nie możesz umotywować z wyjątkiem swojej głupoty i złośliwości. Za chwilę
    właściciel domu będzie mi na imieniny życzenia składał i kwiatki kupował żebym się
    tylko nie wyprowadził do mieszkania tańszego i ładniejszego które ma ktoś inny.

    > Już ci kiedyś debilu napisałem że najlepiej będzie jak będziesz odpisywał tylko w
    sytuacji kiedy jesteś pytany.

    Dlaczego po raz kolejny wszczynasz awantury i jesteś chamowaty?

    Ani ci nie ubliżam, a ty jak zwykle wyzywasz mnie od debila. Czy
    dlatego, że twoja meme i tate tak do ciebie wołali?

    Dla ciebie to najlepiej będzie jak przestaniesz pisywać na grupy, bo
    tylko chamstwo i głupotę uskuteczniasz.