eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-01-28 22:28:26
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    piątek, 28 stycznia 2022 o 21:21:57 UTC+1 Pete napisał(a):

    > Popatrz jak niewidzialna ręka rynku reaguje na wzrost kosztów utrzymania
    > nieruchomości.
    >
    > https://www.bankier.
    > pl/wiadomosc/Ceny-ofertowe-wynajmu-mieszkan-styczen-
    2022-Raport-Bankier-p
    > l-8267220.html
    >
    > --
    > Pete
    A tutaj masz z innego artykułu opartego o stan sprzed pół roku.
    "Z tego wynika, że nie dość, że nie możemy raczej liczyć na to, że system system
    emerytalny nas utrzyma, to nie wygląda też, żeby np. kupowanie mieszkania w celu
    zapewnienia sobie utrzymania z wynajmu na starość było dobrym pomysłem. Mieszkań jest
    15,2 mln, wciąż ich przybywa, a liczba ludności będzie się kurczyć dość gwałtownie -
    o 30 proc. na jedno pokolenie (20-25 lat). No chyba, że nastąpi jakiś przełom i
    rodzicielstwo znowu zrobi się "trendy"." Zrodlo
    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/niepokojac
    e-dane-spisu-powszechnego-to-grozne-dla-gospodarki-i
    -emerytur/fmtw41n
    A tutaj jeszcze inny artykuł
    https://mojafirma.infor.pl/nieruchomosci/wiadomosci/
    5297101,Ilu-Polakow-mieszka-w-domach-jednorodzinnych
    -a-ilu-w-blokach.html
    W połączeniu z innymi informacjami podawanymi przez gus powstaje takie coś
    W Polsce żyje ok 38 milionów ludzi. W Polsce jest ok 15 milionów mieszkań i niecałe 7
    milionów domków jednorodzinnych. W domkach żyje ok 55% piersi w Polsce. Co oznacza ze
    w mieszkaniach żyje 45% ludzi w Polsce.