eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
  • Data: 2022-01-28 22:39:08
    Temat: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Od: a a <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Friday, 28 January 2022 at 22:28:27 UTC+1, 4...@g...com wrote:

    > A tutaj masz z innego artykułu opartego o stan sprzed pół roku.
    > "Z tego wynika, że nie dość, że nie możemy raczej liczyć na to, że system system
    emerytalny nas utrzyma, to nie wygląda też, żeby np. kupowanie mieszkania w celu
    zapewnienia sobie utrzymania z wynajmu na starość było dobrym pomysłem. Mieszkań jest
    15,2 mln, wciąż ich przybywa, a liczba ludności będzie się kurczyć dość gwałtownie -
    o 30 proc. na jedno pokolenie (20-25 lat). No chyba, że nastąpi jakiś przełom i
    rodzicielstwo znowu zrobi się "trendy"." Zrodlo
    https://businessinsider.com.pl/gospodarka/niepokojac
    e-dane-spisu-powszechnego-to-grozne-dla-gospodarki-i
    -emerytur/fmtw41n
    > A tutaj jeszcze inny artykuł
    > https://mojafirma.infor.pl/nieruchomosci/wiadomosci/
    5297101,Ilu-Polakow-mieszka-w-domach-jednorodzinnych
    -a-ilu-w-blokach.html
    > W połączeniu z innymi informacjami podawanymi przez gus powstaje takie coś
    > W Polsce żyje ok 38 milionów ludzi. W Polsce jest ok 15 milionów mieszkań i niecałe
    7 milionów domków jednorodzinnych. W domkach żyje ok 55% piersi w Polsce. Co oznacza
    ze w mieszkaniach żyje 45% ludzi w Polsce.
    Minister informował 2 miesiące temu, że w roku 2050 w Polsc e będzie żyło 25 milionów
    mieszkańców

    Nie napisał co się stanie z 18 milionami

    Ale będzie jak w Japonii, będą stały miliony pustych domów, mieszkan po zmarłych, bo
    to grzech i obciach mieszkać po zmarłym, gdy przyczyną zgonu było to mieszkanie czy
    dom, w w nim rakotwórcza chemia, toksyny, skażona woda, toksyczne materiały użyte do
    budowy, promieniotwórcze, czy radon wydobywający się z piwnicy, czy ukryte grzyby,
    plesnie,