eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNajem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli › Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 1 Feb 2022 22:56:35 -0800 (PST)
    Subject: Re: Najem nowych mieszkań coraz bardziej nieopłacalny dla wlascicieli
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 2 lutego 2022 o 07:03:14 UTC+1 ddddddddddddd napisał(a):
> [...]
    otworzyć i pierdolisz jak potłuczony. Z wykresów wynika że w Anglii będzie ludzi
    będzie przybywało.
> [...]
    > miejsc w przedszkolach ..... A na końcu mieszkań. Będzie potrzeba coraz
    > mniej mieszkań. Na dodatek po tćych co umrą zostanie ogromną ilość
    > mieszkań. Niemożliwa do zagospodarowania. Dlatego w Polsce inwestowanie
    > w mieszkania to zły pomysł
    > sam zainwestuję jak będą sensowne spadki (choć bardziej liczę na kraje
    > utrzymujące się z turystyki, tam dzięki uruchomieniu kryzysu kowidowego
    > jest szansa na większe spadki i ciekawsze nieruchomości). Zrobię to,
    > zanim ceny wzrosną, napędzane przez fundusze inwestycyjne.

    Z jakiego 2019 roku? Czy stosujesz taktykę Palikota co stwierdził że jeśli nie można
    wygrać z pisem to trzeba kłamać na maksa? Wykres jaki dałem obejmuje 150 lat od roku
    1950. Do dzisiaj są wstawione faktyczne dane. Od dzisiaj jest prognoza. Nie robił jej
    jasnowidz spod Człuchowa. Oczywiście nie ma w niej ujętych niemożliwych do
    przewidzenia sytuacji. Na wykresie z Anglii widać w roku 2020 niewielkie odchylenie
    krzywej. Ubytek wynosił wtedy ok 200 tysięcy ludzi ale i tak krzywa pięła się
    dzielnie do gory. W Polsce maksimum było w 1999 i od tamtego roku ilość ludzi
    systematycznie spada i ma charakter narastający. Jesteś przykładem na to że nawet jak
    dać ci coś na tacy to i tak nie jesteś w stanie z tego skorzystać.