  • Data: 2022-08-01 21:17:14
    Temat: Re: Najoszczędniejsza, standardowa pompa c.o.
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 01/08/2022 20:24, Mateusz Bogusz wrote:
    > Nie wiem czy akku ma być tylko zabezpieczeniem w zimę na kilka godzin
    > czy też praca ma być na nim częsta i wielogodzinna.

    Ma być awaryjnie używana do bodaj obsługi solarów, na działce bez prądu.
    Do grzania wody. Nie znam detali, ktoś prosił mnie o radę czy coś się da
    znaleźć w sensownej cenie. Układ jest trywialny, świeci, odpala pompę
    powoli wymieniającą wodę w solarach i tyle. Solary zrobione z
    kaloryferów, dlatego wszedzie cebula, wliczając w to pompę, malutki akku
    do stabilizacji napięcia i niewielki panel ze złomu...