  • Data: 2013-11-06 20:54:32
    Temat: Re: Nietypowy dom dwulokalowy
    Od: dddddddd <f...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-11-06 11:16, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w
    > wiadomości news:5279f64d$0$2188$65785112@news.neostrada.pl...

    > a ja bym nawet pomieszczen technicznych wspólnych nie robił - w razie
    > "W" będzie łatwiej sprzedać któres mieszkanie.
    >

    > b.

    tylko czy chciałbyś mieszkać w _domu_ z 'obcym' sąsiadem?
    ja byłem w podobnej sytuacji, albo kredyt na większość życia, albo
    bliźniak razem z rodzicami - z oddzielnym wejściem i mediami, wspólnym
    podwórkiem. Po długim namyśle wybrałem to drugie i sobie chwalę, ale na
    początku przemyślałem plusy i minusy i ustaliłem zasady współżycia
    (kotłowni nie mamy bo każdy ma swój piecyk gazowy w łazience). Dzięki
    temu jak teraz przychodzi mi do głowy wzięcie kredytu na rozszerzenie
    działalności to jestem w stanie to zrobić, a gdybym miał już kilkaset
    tysięcy na głowie to byłby problem (a rodzicami na starość i tak ktoś
    się musiałby zająć...)
    A w przyszłości? jak dzieci dorosną i nie będą chciały z nami mieszkać
    (w tym drugim mieszkaniu) to dom trzeba będzie sprzedać - bo >200m2
    części mieszkalnej to IMO za dużo...

    Łukasz