eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się › Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
  • Data: 2013-01-08 16:09:51
    Temat: Re: Nowe obowi?zki zwi?zane z ustaw? ?mieciow? ;) - zaczyna sie
    Od: "Adams" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:50ec2f63$0$1313$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale 7 złotych... nie chce mi się wierzyć.

    Pozostajac bezstronny w tej frapującej rozmowie
    na tej interesujacej grupie dyskusyjnej,
    moge napisac ze nie moglo to byc 7 złotych
    Przeliczaja wklady do wyplaty mogla to byc kwota od 2 do 4tys zlotych.
    Dzisiaj srednio wyplaca sie z likwidowanej ksiazeczki ok 10-15tysPLN.

    Ksiazeczka zawierala wklady na wartosc 7 złotych,
    kwota smieszna bo trzeba pamietac o denominacji w roku 1995
    1PLN = 10000 złoty starych

    To ze Maniek podaje kwote 7zl oznacza
    ze ksiazeczke zkliwidowal conajmniej w 1995 lub pozniej.

    W roku 1996 pierwszy raz dalem do przeliczenia
    wyszlo cos ponad dwa tysiace.
    Dwa lata temu likwidowalem w zwiazku z budową wyszlo niecale 10tys.PLN.

    pozdrawiam
    Adams