  • Data: 2021-07-20 21:26:07
    Temat: Re: Nowe robale w domu
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Chętnie się przypatrzymy, jak jest zbudowany.

    Odwiedził mnie właśnie dzisiaj jeden taki:

    https://drive.google.com/file/d/1hIHOr8IylSd9V48-9W3
    bLlyAQpzVfL4I/view?usp=sharing

    https://drive.google.com/file/d/1B3FcaUfyq10dcDKiPWH
    sIIrxc5vMtLro/view?usp=sharing

    Dochodzenie pokazuje, że to otiorhynchus ovatus, czyli opuchlak rudonóg.
    Odwiedzają mnie czasem znacznie więksi przedstawiciele, o identycznym
    wyglądzie, chyba kuzyni.

    Na szczęście niegroźne z nich stworzenia.

    --

    Ewa