  • Data: 2021-07-20 21:34:16
    Temat: Re: Nowe robale w domu
    Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Większą sympatię
    > odczuwam wobec lisów, które uśmiercam każdej wiosny.

    To trochę zaskakujące. Hm, atakują Ci owce? Dobrze pamiętam, że masz
    stadko owiec?

    > W kontekście ekologii i pestycydów rolnych

    W kontekście pszczół właśnie. Że pestycydy szkodliwe są dla pszczół.
    Zawsze jednak myślałam, że chodzi o pestycydy stosowane do roślin, które
    potem przez pszczoły są zapylane. Nie wiedziałam, że używa się ich
    bezpośrednio na pszczoły też.

    --
    Ewa