    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT] Dzisiaj Turów, a jutro co?
    Date: Thu, 30 Sep 2021 12:24:49 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2021 o 23:14 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > Ty bladego pojęcia o klimacie nie masz sądząc po steku bzdur, który
    > napisałeś.

    Ma rację w tym co napisał - dla przyrody więcej CO2 to zbawienie.
    A że przy okazji ludziska dostaną po dupie - cóż taki los.

    > Już w Polsce susze są zbyt częste jak dla rolnictwa -- co ty baranie
    > chcesz
    > orać na wysokości północnej Szwecji czy Finlandii. Atlantyk?

    Globalnie, ocieplenie dla rolnictwa to zbawienie, nikt tego nie
    kwestionuje. U nas będzie bardziej sucho - gdzie indziej (tam gdzie do tej
    pory było to nie możliwe) - będzie można uprawiać rośliny.

    Mam wrażenie, że komentujesz globalne zjawisko biorąc pod uwagę tylko
    negatywne zmiany jakie zajdą w tak zwanym "cywilizowanym świecie". Zerknij
    na mapę i zobacz jak ma się ten Twój świat do powierzchni pozostałych
    lądów, które aktualnie nie nadają się do życia bo jest na nich za zimno.

    TG