  • Data: 2021-07-23 10:44:09
    Temat: Re: [OT]Re: Nowe robale w domu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Rozumiem i doceniam akcent humorystyczny, niemniej muszę przypomnieć,
    > że mowa była o (ewentualnym) zakupie wyspecjalizowanego narzędzia.
    > Tego typu operacje zawsze rozważam w kategoriach oczekiwanej
    > skuteczności i opłacalności. Ty nie?

    Jako wnioskodawca poddania pod analizę różnych wariantów sposobu dążenia
    do postawionego sobie celu, nie mogę potwierdzić powyższej deklaracji.

    Przez długie stulecie ożenki królewskie czy książęce rozpatrywane były
    w kategorii zakupu wyspecjalizowanego narzędzia. Operacje te przygotowywał
    sztab ekspertów biegłych w wyliczaniu skuteczności i opłacalności.
    Ograniczenie się wyłącznie do oceny jakości rachunków prowadzonych przez
    powołane gremium, nie daje jednak pełnego obrazu całości. Niektórzy bowiem
    kwestionują wstępną kwalifikację zagadnienia i przypisanie go do Działu
    Zaopatrzenia w Narzędzia i Materiały.

    Jarek

    --
    Weź ty się ożeń poeto Piotrowski
    Chodzisz tak i chodzisz po tym Krakowskim