  • Data: 2010-10-24 22:22:02
    Temat: Re: Ocenicie mury?
    Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@k...math.uni.lodz.pl> napisał w wiadomości
    news:ia295a$lce$1@node1.news.atman.pl...

    > Przyjrzałem się murom - dziwi mnie że pustaczki tak powykrzywiane
    > trochę. Płaszczyzna ściany OK, i po zatynkowaniu nie będzie nic widać
    > ale ciekawi mnie czy traktować to jako błąd w sztuce czy nieznaczący
    > szczególik
    >
    > http://kolos.math.uni.lodz.pl/~bajcik/pubs/murarz1/

    Odpowiadając koledze powyżej - te pustaki są typu P+W i pionowe spoiny
    zaprawy nie wymagają.
    Generalnie nie jest źle, ściany w miare czyste, ale piony i równoległości
    ścian bym posprawdzał no i te krzywe niektóre bloczki robią dziwne wrażenie.
    Może to tylko pojedyńcze bloczki, nie wpływają na prostość samej ściany.
    Może. Jak pisałem - sprawdziłbym . Długą poziomicą i dużym kątownikiem
    murarskim.
    Acha: z całą pewnością nie liczył na ładne łuki w wydaniu tego fachowca.
    Sugerowałbym nawet wręcz nie dawać mu tego typu roboty, bo do tego się nie
    nadaje z całą pewnością. A inwestorom od domu z fotografii głęboko
    współczuję etapu szukania okna dopasowanego do tego balkonu na poddaszu...

    J.