  • Data: 2012-11-12 20:05:44
    Temat: Re: Ocieplenie dachu jak zacząć
    Od: ziulko <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Listwy szły równolegle do krokwi i w środku pola w zal od rozstawu (dokładnie nie
    pamiętam a projektu nie mam przy sobie) - a MDF przeciwnie do dachówek zakładany był
    - w celu żeby podczas tłoczenia wełny nie zachodziłą za MDF, a wiatroizolacja była
    wywijana na tą płytę MDf dobijanej do listwy na łączeniu dźwigara dachowego ze
    ścianą, Tam była ważniejsza paroizolacja od wewnątrz która musiała być szczelna jak
    "kondon" bo ogrzewanie było z odzyskiem ciepła - rekuperator. I dodatkowo sprawdzane
    były przepływy powietrza - poniżej współczynnika 0,4 inwestor miał jakąś ulgę
    ekologiczną. Przekrój krokwi/dźwigara był 40x280 i w rozstawie od 400 do 800 [mm] A
    p0między mdf a paroizolację tłoczona była dopiero wełna. Dałem przykład
    wiatroizolacji - właściciele Junaków WSK też stosowali gazetę na wiatr w zimie :)