  • Data: 2012-11-13 20:13:54
    Temat: Re: Ocieplenie dachu jak zacząć
    Od: ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Troche sie nie zrozumielismy.
    To zdjecie tylko przedstawia jak ktos to zrobil. Ja mam dach nie odeskowany.
    Włożyłem tak właśnie styro na grubosci pozostałego wieńca co mi zostało tak
    aby ocieplić murłatę. to jest zaledwie 4 cm. napiłem sobie papaki 2 cm od
    góry krokwi. i sznureczek między nie. Chodzi mi o to czy przy nie
    odeskowanym dachu robic tą wentylację czy nie.
    Bo to jedni mówią że tak inni że nie. kutfa żeby był jakiś spis ma być tak a
    nie inaczej a to co majster to swoja wizja ....
    --
    .:Artur:.

    Użytkownik ".:Artur:." <a...@n...spamuj.pl> napisał w wiadomości
    > Cześ
    > Pytanie jest takie jak roczpocząć ocieplanie dachu:
    > http://imageshack.us/photo/my-images/718/20101127547
    .jpg/